بانوان هوگو پوش نوجوان آماده رقابتهای آسیایی می شوند

بانوان هوگو پوش نوجوان آماده رقابتهای آسیایی می شوند
تیم ملی تکواندو بانوان نوجوان با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تست آمادگی جسمانی دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، ملی پوشان نوجوان حاضر در اردو زیر نظر مربیان خود صبح امروز با حضور در آکادمی المپیک تست های آمادگی جسمانی دادند تا از آخرین وضعیت جسمانی خود با خبر شوند.
مریم قهیدی مربی این تیم گفت: ملی پوشان نوجوان کشورمان اردوی خود را از ششم فروردین آغاز کرده اند و در هفته گذشته انتخابی صورت گرفت که ده نفر حذف شدند و قرار است پنجشنبه این هفته هم یک انتخابی دیگر صورت بگیرد که دراین انتخابی هم پنج نفر دیگر از لیست تیم ملی خط می خورند که در نهایت ما ده نفر را انتخاب و به رقابتهای آسیایی اندونزی اعزام می کنیم.
وی همچنین در خصوص آخرین وضعیت بدنی هوگو پوشان گفت: ما به غیر از دو نفر از ملی پوشانمان که تجربه لازم را دارند، بقیه نیروهای جوانی هستند که واقعا کم تجربه هستند و نیاز به تمرینات ومبارزات بیشتری دارند و ما سعی می کنیم با برگزاری این اردوها این کاستی را برطرف کنیم.
لازم به ذکر است بانوان تکواندو کار کشورمان جهت حضور در مسابقات آسیایی اندونزی در خردادماه امسال اردوی خود را برپا کرده است. این ملی پوشان تمرینات خود را بصورت صبح و بعد از ظهر در مجموعه ورزشی آزادی تهران دنبال می کنند. 
۲۰ فروردین ۱۳۹۲ ۱۰:۲۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید