در کلاس یک روزه ای در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک " دکتر خبیری مفاهیم بازاریابی در ورزش را تدریس می کند

در کلاس یک روزه ای در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک "   دکتر خبیری مفاهیم بازاریابی در ورزش را تدریس می کند
اصول و مفاهیم بازاریابی در ورزش و جنبه های کاربردی آن در کلاس یک روزه ای بررسی می شود.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، دکتر محمد خبیری عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و دارای دکترای مدیریت ورزشی در این کلاس که از سوی مرکز مدیریت ورزشی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در تاریخ  13 آبان ماه برگزار می شود تدریس می کند.
حسین اکبری یزدی دبیر مرکز مدیریت ورزشی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و مدیر این کلاس در خصوص دوره های آموزشی این مرکز گفت: این دوره آموزشی پنجمین دوره آموزشی مرکز مدیریت در سال 87 می باشد که با حضور نمایندگان فدراسیون ها و سازمان های ورزشی کشور و دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی رشته مدیریت ورزشی برگزار می شود.
وی ادامه داد: آشنایی با اصول و مفاهیم بازاریابی در ورزش، آشنایی با برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی در ورزش قهرمانی، توسعه بازاریابی ورزشی و بررسی وضعیت موجود در ورزش قهرمانی کشور از مباحث مورد تدریس در این کلاس یک روزه است.
اکبری در ادامه ضمن بیان این مطلب  که تاکنون بیش از 150 نفر از نمایندگان فدراسیون های ورزشی در دوره های مرکز مدیریت آکادمی ملی المپیک شرکت نمودند افزود: پس از پایان این دوره این مرکز آماد گی دارد بنا به سفارش فدراسیون ها و سازمان های ورزشی دوره های مدیریتی خاص آن سازمان ها را برگزار نماید.
۱۲ آبان ۱۳۸۷ ۰۹:۴۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید