بانوان کاراته کارناشنوا آماده رقابت های المپیک تابستانی می شوند

بانوان کاراته کارناشنوا آماده رقابت های المپیک تابستانی می شوند
تیم ملی کاراته بانوان ناشنوا ایران تست آمادگی جسمانی دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، تیم ملی کاراته ناشنوایان ایران به منظور آمادگی هر چه بیشتر در ادامه اردوهای تدارکاتی خود با حضور در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند تا در آخرین روز از اردوی خود قبل از اتمام سال از آخرین وضعیت جسمانی خود با خبر شوند.
میترا مومنی پور سرمربی تیم ملی کاراته بانوان ایران بیان کرد: ملی پوشان ایران پس از اتمام تست های آمادگی جسمانی خود، اردویشان تعطیل می شود و قرار است اولین اردوی خود را در سال جدید را از 17 فروردین ماه مجددا از سر گیرند تا در ادامه کار، خود را برای بازیهای المپیک تابستانی ناشنوایان در شهر صوفیه در کشور بلغارستان در مرداد ماه برگزار می شود آماده کنند.
مومنی پور در پاسخ به سطح کیفی اردوها و آمادگی ملی پوشان گفت: خداروشکر این اردو وضعیت بهتری را نسبت به قبل داشته هم به لحاظ کیفی و هم از لحاظ سطح آمادگی جسمانی بچه ها وبا برنامه ریزی مناسب در صدد هستیم این کیفیت را حفظ کنیم و به آن بی افزاییم.
وی پیش بینی خود را از مسابقات المپیک بلغارستان را اینطور بیان کرد: ما تلاش خود را می کنیم وامیدواریم که بتوانیم خوش رنگ ترین مدال ها را در این مسابقات بدست آوریم.
۲۰ اسفند ۱۳۹۱ ۱۰:۴۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید