ملی پوشان کاراته کا در آکادمی ملی المپیک تست دادند

ملی پوشان کاراته کا در آکادمی ملی المپیک تست دادند
تیم ملی کاراته با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تست آمادگی جسمانی داد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، تیم ملی کاراته ایران با حضور در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی داد تا بدن های خود را قبل از پایان اولین مرحله از اردوی آمادگی مورد ارزیابی قرار دهند.
مسعود رهنما سرمربی تیم ملی کاراته در خصوص نفرات حاضر در اردو گفت: ملی پوشان حاضر در تیم ملی با گذشت از سه مرحله انتخابی صورت گرفته توانستند، در تیم ملی حضور یابند.
وی افزود: این ملی پوشان قرار است خود را برای رقابت های کشورهای اسلامی در خرداد ماه سال آتی وسپس مسابقات قهرمانی آسیا در مهرماه در کشور امارات آماده کنند، به همین منظور بعد از اتمام این مرحله از اردو در این هفته از 21 اسفند مجددا اردوی یک هفته ای خود را در رشت تا قبل از پایان سال برگزار می کنند.
رهنما ادامه داد: همچنین قرار است  سوم فروردین ماه ملی پوشان خود را به کادر فنی معرفی کرده تا خود را آماده رقابت های پیشرو نمایند.
سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که وضعیت بدنی کاراته کارها چگونه می باشد تصریح کرد: آن چیزی که ما در مسابقات از کاراته کارها شاهد بودیم این است که بدن هایشان از ابتدا تا آخر مسابقه بیش از حد تحلیل می رود و این ضعف عمده ای است که اکثر ملی پوشانمان دچار این وضعیت می باشند و ما تصمیم گرفتیم با حضور در آکادمی ملی المپیک تست های لازم را بگیریم تا بتوانیم با برنامه های بدن سازی مناسب شرایط مطلوب را فراهم کنیم.
در آخر لازم به ذکر است تیم ملی کاراته تمریناتشان را در دونوبت صبح و بعد از ظهر در سالن کبکانیان پیگیری می کنند.
۱۲ اسفند ۱۳۹۱ ۱۱:۵۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید