سرمربی تیم ملی جودو: اردوهای مشترک با تیم های مدعی در پیشرفت جودو تاثیر گزار است

سرمربی تیم ملی جودو:  اردوهای مشترک با تیم های مدعی در پیشرفت جودو تاثیر گزار است
تیم ملی جودو تمرینات بدنسازی خود را در آکادمی ملی المپیک برگزار کرد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، تیم ملی جودوی ایران پس از بازگشت از تورنمنت گرجستان اردوی خود را مجددا از 28 بهمن ماه آغاز و تمرینات خود را در مرحله جدید از این اردو شروع کرده است.
مسعود حاج آخوند زاده مربی تیم ملی جودو ایران در تمرینات امروز گفت: تورنمنت گرجستان سطح بالایی داشت و تیم های خوبی به این تورنمنت پر سابقه آمده بودند که نتایج این تورنمنت برای رنکینگ های جهانی امتیاز بندی می شود که خدارو شکر بچه ها مبارزات خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و برای ما نیز دستاورد خوبی را به همراه داشت.
وی ادامه داد: بچه ها در این رقابت ها رنکینگ خود را بهبود بخشیدن و شناختشان از حریفانشان بیشتر شده است. ما امیدواریم این تورنمنت ها همیشه باشد تا ما بتوانیم در آن شرکت کنیم که قطعا به رشد جودوی کشورمان کمک خواهد کرد.
مربی تیم ملی جودو در خصوص رقابتهای پیش روی گفت : تیم ملی جودوی ایران درفروردین ماه سال آتی در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت می کند و قبل از این مسابقات اردوهای خود را در این مرحله تا نهم اسفند ادامه می دهد و پس از یک استراحت یک هفته ای مبارزات خود را 15 اسفند ماه به مدت یک روز در لیگ انجام می دهند، که بلافاصله فردای مسابقات لیگ اردوی مشترک و بین المللی خود را با تیم های تونس، الجزایر، گرجستان، تاجیکستان، ارمنستان که به میزبانی کشورمان از 16 الی 27 اسفند ماه در استادیوم آزادی می باشد از سر می گیرند.
آخوندزاده همچنین در خصوص جوان گرایی در ترکیب تیم ملی اظهار داشت: امیدواریم با این نفرات در رقابتهای قهرمانی آسیا نتایج خوبی را بدست آورد.
تیم ملی جودی ایران به دستور کادر فنی تمرینات بدن سازی خود را امروز در محل آکادمی ملی المپیک زیر نظر کادر فنی انجام داد تا جودو کاران را از لحاظ بدنی آماده مسابقات کنند.
۱ اسفند ۱۳۹۱ ۱۲:۲۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید