انتخابات کمیته ملی المپیک در یک نگاه

انتخابات کمیته ملی المپیک در یک نگاه
انتخابات کمیته ملی المپیک روز گذشته جهت تعیین اعضاء هیئت رئیسه و هیئت اجرایی با شرکت تمامی اعضاء مجمع در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد که نتایج زیر بدست آمد:
الف ) در بخش انتخاب رئیس کمیته ملی المپیک، پس از انصراف نامزدهای دیگر، آقایان مهندس علی آبادی و دکتر قراخانلو به عنوان نامزد کسب این پست معرفی شدند که پس از پایان رای گیری آقای مهندس علی آبادی با 56 رای در مقابل 8 رای دکتر قراخانلو به مقام ریاست کمیته ملی المپیک رسید و 2 رای نیز سفید اعلام شد.
ب) در بخش انتخاب دبیرکل آقایان افشارزاده، علی مرادی، وحید مرادی و دکتر حمیدی حضور داشتند که آقای بهرام افشارزاده با 50 رای این پست را بدست آورد. در این بخش دکتر حمیدی 7 رای، علی مرادی 4 رای و وحید مرادی 2 رای بدست آوردند
ج ) در بخش خزانه دار آقایان دکتر سجادی و کرباسیان تنها نامزدهای باقیمانده در لیست انتخابات بودند که آقای کرباسیان با 50 رای در مقابل 14 رای دکتر سجادی به این پست دست یافت و 2 رای نیز باطل اعلام شد.
د) در بخش نایب رئیسی پس از انصراف برخی از نامزدها رای گیری به عمل آمد و آقای محمد قدمی با 44 رای و محمود خسروی وفا با 41 رای بعنوان نایب رئیسی کمیته ملی المپیک دست یافتند. در این بخش آقای دکتر سجادی 14 رای، خانم مشرف جوادی 13 رای و آقای طالب پور 6 رای بدست آوردند و 1 رای سفید اعلام شد.
هـ) سرانجام در بخش انتخاب اعضاء هیئت اجرایی نیز رای گیری در بین 13 نامزد برای انتخاب 6 نفر انجام شد و در پایان رباب شهریان با 50 رای، سید مهدی هاشمی با 47 رای، احمد ناطق نوری با 46 رای، علی کفاشیان با 45 رای، محمد مشحون با 34 رای و شاهرخ شهنازی با 34 رای به عنوان اعضاء هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک انتخاب شدند در این بخش آقایان دنیا مالی 27 رای، داورزنی 11 رای، رضوی 13 رای، وحید مرادی 6 رای، کریم صفائی 16 رای و غفور کارگری 18 رای بدست آوردند.
شایان ذکر است نظارت این انتخابات را آقایان قلم سیاه، رحیمی، ساعی، نفریه و خانم طاهریان بعهده داشتند.
۸ آبان ۱۳۸۷ ۱۱:۲۵
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید