قلعه نوعی: وضعیت بدنی بازیکنان لیگ مناسب نیست / تمرینات آبی پوشان قبل از دربی در آکادمی ملی المپیک

قلعه نوعی: وضعیت بدنی بازیکنان لیگ مناسب نیست /  تمرینات آبی پوشان قبل از دربی در آکادمی ملی المپیک
تیم فوتبال استقلال تهران صبح امروز در آکادمی تمرین کرد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، تیم فوتبال استقلال برای حضور قدرتمند در ادامه لیگ و بازی روز جمعه مقابل  تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات خود را بصورت قدرتی و همراه با وزنه زیر نظر امیر حاج قاسم مربی بدنساز این تیم در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک انجام داد.
امیر قلعه نوعی سرمربی تیم در خصوص وضعیت بدنی آبی پوشان گفت: شرایط بدنی تیم ما و سایر تیم های لیگ برتر اصلا مطلوب نمی باشد، چون که زمان های خوب  فصل رو به خاطر تعطیلات بیش از حد تیم ملی از دست دادیم و الان مجبوریم که تمرینات را بصورت فشرده انجام بدهیم.                         
                                                                  
قلعه نوعی به کیفیت زمین ها ی ورزشگاه های ایران اشاره کرد و ادامه داد: با این زمین های خراب طبیعتا بازیکنان انرژی بیشتری مصرف می کنند و دچارمصدومیت می شوند، که شما ببینید بیشتر بازیکنان ایران دچار این وضعیت می شوند.مخصوصا تیم ما که در لیگ برتر و جام حذفی  بازی می کند، همچنین در اسفند ماه  بازی هایمان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شروع می شود که باید بیشتر روی بدن بچه ها کار کنیم.
قلعه نوعی در مورد بازی روز جمعه و وضعیت این تیم نیز گفت: خدارو شکر مصدوم یا محروم خاصی نداریم و تمامی بازیکنانمان هستند.
قلعه نوعی در مورد حضور فرهاد مجیدی در دربی گفت: باید شرایط تیم را بررسی کنیم و اگر نیاز باشد استفاده می کنیم.
وی همچنین در خصوص خداحافظی رحمتی از بازی در لیگ و تیم ملی افزود: رحمتی فعلا از بازی در تیم ملی خداحافظی کرده نه در لیگ.
وی که سابقه  برد در دربی های گذشته را در کارنامه خود دارد در خصوص نتیجه بازی روز جمعه گفت: اولا من خوشحال هستم که پرسپولیس یک مربی فهیم ، جوان و کاربلد از جنس فوتبال دارد ضمن این که گل محمدی بچه محل ما محسوب می شود. من در مورد نتیجه این را بگم که نتیجه دست خداست  و من امیدوارم که دربی خوبی باشد و هر دو تا تیم یک بازی خوب را انجام دهند و چه آنهایی که به استادیوم می آیند و چه آنهایی که از تلوزیون بازی را می بینند لذت ببرند.
۲ بهمن ۱۳۹۱ ۱۲:۰۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید