کبدی کاران در آکادمی اردو زدند

کبدی کاران در آکادمی اردو زدند
اولین مرحله اردوی کبدی کاران به مدت یک هفته در محل آکادمی ملی المپیک آغاز شد
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، تیم ملی کبدی ایران اولین مرحله اردوی آمادگی خود را بعد از مسابقات لیگ از 15 دی ماه با حضور 25 نفر در غالب نیروهای جوان و قدیمی خود  در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز کرد.
اصغر کمالی مربی این تیم افزود: اردوی مان را از 16 دی ماه به طور جدی آغاز کردیم ولی متاسفانه به علت  آلودگی هوا و تعطیلی، دیروز تمرینات تیم را در یک نوبت و به صورت کار با وزنه برگزار شد.
وی ادامه داد : این اردو تا پایان هفته ادامه دارد و قرار است بعد از این اردو تعدادی از نفرات غربال شوند و باقی نفرات در اردوی بعدی که از 25 دی ماه شروع می شود ما را همراهی کنند.
وی با اشاره به رقابتهای پیشرو گفت: ما در اصل تیم را برای رقابتهای آسیای اینچوان کره جنوبی در سال 2014 آماده می کنیم ولی قبل از آن نیاز به مسابقاتی داریم که تیم خود را مورد ارزیابی هر چه بیشتر قرار دهیم.
کمالی با اشاره به حضور در تورنمنت دوبی در اسفندماه گفت : بدلیل حضور تیم های مدعی آسیایی مثل هند ، پاکستان ، کره ، چین تایپه ، و مالزی قرار است در این تورنمنت شرکت کنیم .
وی در پایان گفت: همچنین در تیرماه سال آتی تا قبل از مسابقات اینچون کره رقابتهایی با حضور تیم های مطرح آسیایی در کره برگزار می شود که در آن شرکت می کنیم.
لازم به ذکر است تیم ملی کبدی تمرینات خود را در نوبت صبح و بعد ظهر زیر نظر کادر فنی در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک دنبال می کند.
۱۷ دی ۱۳۹۱ ۱۲:۳۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید