جهت کسب سهمیه المپیک زمستانی : بانوان اسکی صحرانوردی تست دادند

جهت کسب سهمیه المپیک زمستانی : بانوان اسکی صحرانوردی تست دادند
تیم ملی اسکی صحرانوردی بانوان کشورمان خود را برای کسب سهمیه رقابت های المپیک زمستانی 2014 وقهرمانی دنیا آماده می کند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، دو نفر از بانوان ملی پوش اسکی صحرا نوردی با حضور در مرکز سنجش آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک زیر نظر کادر فنی تست آمادگی جسمانی دادند.
مصطفی هاشمی سرمربی این تیم در گفتگویی کوتاه در خصوص اردو های تمرینی ملی پوشان گفت : این تیم که خود را برای کسب سهمیه المپیک زمستانی 2014 و مسابقات جهانی آماده می کنند از اواسط مهرماه اردوی آمادگی خود را در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز کرده و تمرینات بدن سازی و آمادگی جسمانی خود را در آکادمی ملی المپیک پی گیری می کنند.
هاشمی افزود: برای کسب سهمیه چند رقابت پیش روی داریم . رقابتهای داخلی که از دی ماه در کشورمان برگزار می شود همچنین بلافاصله مسابقات جهانی ایتالیا و سپس در فروردین ماه سال 92 در ترکیه مسابقاتی برای کسب سهمیه برگزار می شود.
سرمربی تیم ملی اسکی کشورمان در ادامه گفت : در صورت کسب سهمیه برای اولین بار است که در صورت کسب سهمیه به مسابقات المپیک راه پیدا میکنند که امیدواریم حداقل یک نفر به این مسابقات اعزام شود، ما در صدد این هستیم که  بتوانیم در آینده حتی به دو نفر هم برسیم.
سرمربی تیم ملی که خود سابقه حضور در مسابقات المپیک 2002 امریکا را داشته است ادامه داد: ما در دوره های قبلی  تنها یک نماینده در رده آقایان داشتیم که تلاشمان این است که بتوانیم در رده بانوان نیز سهمیه کسب کنیم.
وی در پایان در خصوص کیفیت برگزاری این اردو خاطر نشان شد : با توجه به امکانات سخت افزاری و زمان کمی که در اختیار داشتیم تا الان نتیجه خوبی گرفتیم .
۲۹ آبان ۱۳۹۱ ۱۱:۵۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید