دیدار رئیس آکادمی ملی المپیک با مدیر کل ورزش کشور تونس

دیدار رئیس آکادمی ملی المپیک با مدیر کل ورزش کشور تونس
مهندس شاهرخ شهنازی رئیس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک با منجی القشوری مدیر کل ورزش کشور تونس دیدار و بر افزایش همکاریهای دو جانبه تاکید کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، منجی القشوری مدیر کل ورزش کشور تونس در ابتدای این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در ایران گفت: من به کشورهای زیادی سفر کردم ولی حضور در ایران حس خوبی را در ما ایجاد کرد و ما  یک دید مثبت به این کشور داریم و امیدواریم که بتوانیم پس از این سفر دست پر به کشورمان برگردیم.
منجی القشوری همچنین به ملاقات با وزیر ورزش ایران و توافقات انجام شده اشاره کرد و توصیه وزیر در خصوص استفاده از امکانات آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و همکاریهای بیشتر با این مجموعه را خاطر نشان شد.
در ادامه مدیرکل ورزش کشور تونس گفت: ما خواهان همکاری در سه محور مطالعات ورزشی، تجهیز اماکن ورزشی و اعزام مربیان و ورزشکاران جهت برپایی اردوهای تمرینی و حضور مربیان ایرانی در کشور تونس برای تدریس هستیم.
وی همچنین در ادامه به رشته های جودو، کاراته، کشتی فرنگی، دو و میدانی، وزنه برداری و ورزش های پارالمپیکی اشاره کرد و در گام اول خواستار استفاده از تجربیات مربیان ایرانی در این رشته ها و برگزاری اردوهای مشترک شد. 
در ادامه مهندس شاهرخ شهنازی رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک نیز ضمن خوشامدگویی به میهمانان این جلسه ضمن معرفی بخش های مختلف این مجموعه و فعالیت های آنان به برگزاری اردوهای ورزشکاران جهت حضور در بازیهای المپیک لندن اشاره کرد و گفت: کلیه تیم ها جهت حضور در میادین بین المللی بالاخص آسیایی و المپیک در این مجموعه حاضر شده و از امکانات این مجموعه استفاده می کنند. در بازیهای المپیک و پارالمپیک 2012 لندن نیز قهرمانان ما چه بصورت تیمی وچه انفرادی در آکادمی حاضر شده و از امکانات و تخصص کارشناسان ما بهره گرفتند.
در ادامه شهنازی در خصوص فعالیتهای دیگر این مجموعه نیز گفت: در زمینه آموزشی ما همچنین دوره های مختلفی را برای مدیران ورزشی ایران و کشور های مسلمان برگزار می کنیم و با کشورهایی همچون کرواسی و هندوستان به منظور انجام مطالعات پژوهشی ورزشی همکاری های مشترک داریم و امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی نیز  برای ورزش کشور تونس در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک باشیم. 
گفتنی است که در پایان این دیدار مدیر کل ورزش کشور تونس و همراهان از اماکن و بخش های مختلف آکادمی بازدید کردند.
منجی القشوری مدیر کل ورزش کشور تونس، خانم روضه عسال مدیر دفتر همکاری های بین المللی و روابط خارجی و الجیلانی الهمامی به عنوان مسئول در وزارت ورزش کشور تونس و همچنین مهندس شاهرخ شهنازی رئیس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، مهران سررشته معاون اجرایی  آکادمی و همچمین دکتر شریف و آزاده نجفی مدیران بخش پزشکی ورزشی و روابط عمومی آکادمی ملی لمپیک و پارالمپیک  در این نشست حضور داشتند.
۲۵ مهر ۱۳۹۱ ۱۱:۰۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید