Ethics in sport/Editor: William J. Morgan- Chmpaign: Human Kinetics, 2007

اخلاق در ورزش
نویسنده: ویلیام جی – مورگان

آخرین چاپ کتاب "اخلاق در ورزش" از لحاظ دقت در ارایه ی مجموعه ای جامع و روز آمد در زمینه ی موضوعات اخلاقی و معنوی ای که ورزش در جامعه ی امروز با آن ها سروکار دارد، منحصر به فرد است. گزیده ی متنوعی از نوشته های اساتید سرشناس به منظور انعکاس جدیدترین موضوعات و مطالب مهم در دنیای ورزش ارایه شده است . در این کتاب تغییرات ارزشمندی اعمال شده است.
مقدمه ای درباره ی اخلاق به کتاب افزوده شده است و فهم آن را برای خوانندگانی که زمینه ی ذهنی درباره ی اخلاق یا فلسفه ی آن نداشته اند، آسان می سازد. به علاوه در حالی که برخی از نوشته های قدیمی حذف نشده و باقی مانده است، بیش از نیمی از مطالب کتاب جدید است.
چاپ دوم کتاب " اخلاق در ورزش" شامل سرمقاله ی چاپ نشده است که خواننده را با رویکرد های جدید درباره ی موضوعات رایج و نحوه ی مقایسه و تقابل آن ها با رویکرد های دیگر آشنا می سازد. به علاوه ، این متن شامل بخش های مفصلی درباره ی بازی دوستانه و اخلاق اجتماعی است. مطالب جدیدی درباره ی مصرف داروها و فن آوری ژنتیک و پرسش های اخلاقی جدید مطرح شده در این حوزه ، بحث های جامعی ارایه شده است . چاپ دوم کتاب " اخلاق در ورزش" در مقام یک مرجع حرفه ای یا کتاب راهنما، منبع مهمی از مطالب روزآمد اخلاقی است که در بین ورزش امروز رواج یافته و رفته رفته گسترش می یابد.


۶ آبان ۱۳۸۷ ۱۵:۳۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید