تمرینات فشرده کاراته کاها در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک

تمرینات فشرده کاراته کاها در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک
تیم ملی کاراته کشورمان با حضور 11 ورزشکار اردوی خود را دنبال می کند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، حبیب اله ناظریان مدیر فنی تیم ملی کاراته کشورمان در گفتگویی کوتاه ضمن اعلان رضایت از روند تمرینات این تیم در خصوص رقابت های کاراته کاها گفت: نفرات تیم ما در اوایل شهریور ماه در رقابت های کاراته وان در کشور ترکیه حضور داشتند که پس از این مسابقات ما تمرینات آمادگی و فنی خود را برای حضور در مرحله دوم رقابت های کاراته وان که اواخر ماه در کشور آلمان برگزارمی شود دنبال می کنیم.
وی در ادامه افزود: هدف از حضور در این مسابقات آمادگی هرچه بیشتر برای حضور در رقابت های جهانی فرانسه می باشد که تیم ملی کشورمان از اول آذر ماه در این رقابت ها حضور خواهد داشت.
در پایان مدیر فنی تیم ملی کاراته کشورمان در خصوص شرایط آمادگی این تیم گفت: تا کنون نفرات به آمادگی 70 درصدی خود دست یافتند و ما پس از رقابت های ترکیه نقاط ضعف و قوت ملی پوشان را مورد بررسی قرار دادیم و هدفمان براین است که پس از رقابت های آلمان وشناخت حریفان برای حضور در رقابت های جهانی به اوج آمادگی دست پیدا کنیم.
گفتنی است که ملی پوشان کاراته کشورمان تا 29 شهریور تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک دنبال می کنند.
۲۶ شهریور ۱۳۹۱ ۱۰:۳۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید