رییس فدراسیون وزنه برداری خطاب به امیدهای المپیک وزنه برداری:شما افتخارآفرینان المپیک های بعدی هستید

رییس فدراسیون وزنه برداری خطاب به امیدهای المپیک وزنه برداری:شما افتخارآفرینان المپیک های بعدی هستید
دبیر کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون وزنه برداری از طرح امیدهای المپیک وزنه برداری بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک ، حسین رضازاده رئیس فدراسیون وزنه برداری و بهرام افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک صبح امروز با حضور در سالن بدنسازی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک از تمرینات استعدادیابی امیدهای المپیک وزنه برداری بازدید کردند.
حسین رضازاده ضمن آرزوی موفقیت برای این نوجوانان در خصوص این طرح گفت : ما هم اکنون با همکاری کمیته ملی المپیک و نفرات برگزیده فدراسیون طرح استعدادیابی را بین نوجوانان 13 تا14 سال از دوازده استان آغاز کردیم.
وی افزود: در رده سنی 15 تا 16 نیز نوجوانان مستعد در رقابت های قهرمانی کشور حضور دارند که امیدوارم شما با گوش کردن به صحبت های مربیان خود و تمرینات مکرر و ثبت رکورد های مناسب در رقابت های قهرمانی کشور در المپیک های آتی همانند بهدادسلیمی، سجاد انوشیروانی، کیانوش رستمی،  نصیرشلال و دیگر قهرمانان در این رشته برای کشور افتخار آفرین باشید.
در ادامه رضازاده در خصوص این رشته ورزشی گفت:  وزنه برداری یک رشته رکوردی است و شما باید تمام تلاش خودتون را برای ثبت بالاترین رکوردها انجام دهید تا در ابتدا بتوانید در آسیا وجهان و همچنین المپیک های بعدی از افتخارآفرینان باشید.
رئیس فدراسیون وزنه برداری در پایان از حمایت های کمیته ملی المپیک از این طرح و حضور مربیان استان های حاضر و همچنین مدرسین استعدادیابی المپیک تقدیر و تشکر کرد.
در ادامه این بازدید بهرام افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک نیز در ابتدا از کسب نتایج وزنه برداری از حسین رضازاده رئیس فدراسیون وزنه برداری  و همچنین کوروش باقری سرمربی این تیم قدردانی کرد .
وی در خصوص تمرینات امیدهای المپیک گفت: شما نفرات شرکت کننده در این طرح باید تمرینات خود را به درستی زیر نظر مربیان استان های خود و همچنین مدرسین این طرح انجام دهید تا امید باشد در رقابت های 2020 المپیک حضور داشته باشید.
در ادامه افشارزاده جایگاه تغذیه را در این رشته حائز اهمیت دانست و از امیدهای المپیک وزنه برداری خواست که با توجه به صحبت های مربیان خود در آینده از هرنوع تغذیه مخرب کننده و بخصوص داروهای نیروزا به دور باشند.
در پایان دبیر کمیته ملی المپیک تحصیلات را در کنار ورزش به عنوان  امر مهمی یاد کرد و از نوجوانان وزنه بردار خواست تا در امر آموزش و تحصیل نیز کوشا باشند.     مسئول روابط عمومی آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک
۲۱ شهریور ۱۳۹۱ ۱۱:۵۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید