با حضور دبیر کل کمیته ملی المپیک : کارگاه بین المللی باشگاه های ورزشی دوستدار سلامت افتتاح شد

با حضور دبیر کل کمیته ملی المپیک : کارگاه بین المللی باشگاه های ورزشی دوستدار سلامت افتتاح شد
کارگاه بین المللی باشگاه های ورزشی دوستدار سلامت با همکاری کمیته ملی المپیک و فدراسیون همگانی در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، مراسم افتتاحیه این کارگاه سه روزه با حضور بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک و دکتر علی مجد آرا رئیس فدراسیون ورزش همگانی برگزار شد.
افشارزاده ضمن بیان این مطلب که آموزش از مسئله های اصلی ورزش است، درخصوص  اهمیت ورزش و سلامت گفت: ورزش و کارهای بدنی از اصولی ترین برنامه های پیشرفته در جهان می باشد زیرا هرچقدر که یک فرد ورزش کند و از سلامت خوبی برخوردار باشد مثمرثمر خواهد بود.
وی افزود: در دنیا کشورهایی که توجه زیادی به ورزش دارند از نظر اقتصادی نیز در رشد بالایی می باشند.
افشارزاده در ادامه در خصوص روشهای آموزشی گفت: چیزی که ما باید به آن توجه کنیم نحوه و چگونگی روشی است که بتوانیم جامعه را به حرکت درآوریم چون بعضی مواقع ورزش نیز اثر منفی هم در بر دارد زیرا ممکن است راه و روش مناسبی را اتخاذ نکرده باشیم.
افشارزاده در پایان به موفقیتهای ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی اشاره کرد و گفت: ما اگر در المپیک 2012 یک مقدار دقت داشتیم 12 مدال المپیک ما به 20 مدال ارتقا پیدا می کرد. پس ما باید اعتقاد داشته باشیم تا بتوانیم هدفی را دنبال کنیم و باید تفکر همگانی داشته باشیم و بیشتر مطالعه داشته باشیم زیرا هیچ زمان دانسته های ما کافی نخواهد بود.
گفتنی است که این کارگاه از سوی فدراسیون ورزش همگانی و با همکاری کمیته ملی المپیک و به مدت سه روز در سالن همایش های آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک زیر نظر دکتر سائولا از کشور فنلاند برگزار می شود.
۱۹ شهریور ۱۳۹۱ ۱۰:۲۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید