Conditioning for Strength and Human Performance /T.Jeff Chandler, Lee E.Brown,Philadelphia:Lippincott Williams & wilkins,2008

آمادگی برای افزایش قدرت و ارتقاء سطح عملکرد انسانی

نویسندگان: تی – جف چاندلر ، لی – ای براون

کتاب آمادگی جسمانی برای افزایش قدرت و ارتقاء سطح عملکرد رویکرد تازه ای را به دانشجویان و متخصصان عرضه می دارد. نوشتار روان کتاب از ویژگی های خاص برخوردار است که شما را با تصمیم گیری های مکرر و فعالیت های آموزشی عملی مشغول می دارد. نه فقط از طریق خواندن، بلکه از طریق مشاهده ، شنیدن و انجام دادن یاد می گیرید. هرچه برای آموختن به ورزشکاران نیاز دارید تا سطح عملکرد خود را به بیشترین مقدار ارتقاء دهند و خود نیز برای گرفتن گواهینامه به آن ها احتیاج دارید در این کتاب وجود دارد. لازم است که شما با پایه های قوی و محکمی کار خود را شروع کنید، علوم پایه در زمینه ی آمادگی برای افزایش قدرت و ارتقاء سطح عملکرد را فرا بگیرید. به علاوه ، خواهید دید که چگونه علم با ارایه ی آموزش های دقیق درباره ی آزمودن ، ارزشیابی ، فن تمرین و برنامه ریزی، لباس عمل می پوشد . همچنین درباره ی پیشگیری از آسیب دیدگی و بازتوانی مطالبی خواهید آموخت .
مشخصه هایی از  این کتاب که شما را از کلاس درس به عمل می رساند:
- در بخش هایی از کتاب از شما درخواست می شود که مهارت ها ی تازه و دانش خود را برای حل مسایل و بر مبنای آموزش های زندگی واقعی به کار برید .
- ارایه ی نمونه های موردی به شما کمک می کند تا در مسیر طراحی و اجرای یک برنامه ی تربیتی افزایش قدرت و عملکرد گام بردارید.
- بخش های مربوط به کاربرد در زندگی واقعی به شما نشان می دهد که چگونه آن چه  را فرا گرفته اید در زندگی واقعی به کار ببرید.
- در بخش  QوA به پرسش هایی که به طور معمول از سوی دانشجویان و اساتید مطرح می شود پاسخ داده می شود.  

۶ آبان ۱۳۸۷ ۱۵:۲۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید