در فاصله 90 روز مانده تا بازیهای المپیک 2012 ؛ گردهمایی بزرگ کاروان ایران برگزار می شود

در فاصله 90 روز مانده تا بازیهای المپیک 2012 ؛ گردهمایی بزرگ کاروان ایران برگزار می شود
کمیته ملی المپیک در نظر دارد گردهمایی صمیمی و خانوادگی قهرمانان، مربیان و مسئولین فدراسیونهای المپیکی که تاکنون موفق به کسب سهمیه المپیک شده اند روز شنبه نهم اردیبهشت ماه در آکادمی ملی المپیک برگزار کند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک؛ این گردهمایی با هدف شناخت بیشتر سهمیه گیران المپیک از یکدیگر وحضور درکنار خانواده هایشان در فضای پر نشاط و صمیمی و ایجاد فضایی همدلی برگزار می شود که طی آن مراسم جشن و نمایشی نیز از سوی هنرمندان کشورمان برای المپیکی ها و خانوادهایشان برگزار خواهد شد.
ورزشکاران کشورمان تاکنون موفق به کسب 45 سهمیه المپیک در رشته های تیراندازی، تکواندو، دوچرخه سواری، دوومیدانی، کشتی فرنگی و کشتی آزاد، بوکس، قایقرانی، تیراندازی، تیروکمان، وزنه برداری، تنیس روی میز و شمشیر بازی شده اند که به اتفاق مسئولین فدراسیون و کادر فنی همگی به همراه خانواده هایشان در جشن 90 روز مانده به المپیک حضور می یابند.
مراسم فوق ساعت 18 الی 21 روز شنبه نهم اردیهشت ماه با همکاری حامی مالی کاوران ورزشی ایران " ایرانسل "در فضای باز و چمن مصنوعی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش برگزار می شود
۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۰۸:۲۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید