ایرانسل حامی کاروان ایران در المپیک 2012 لندن شد

ایرانسل حامی کاروان ایران در المپیک 2012 لندن شد
توافقنامه همکاری کمیته ملی المپیک با شرکت ایرانسل جهت حمایت از کاوران ورزشی ایران در المپیک 2012 لندن به امضا رسید.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک، این نشست با حضور مهندس علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک، بهرام افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک و همچنین مهندس علیرضا قلمبر دزفولی مدیرعامل شرکت ایرانسل  و خبرنگاران رسانه های دیداری و نوشتاری در سالن همایش های آکادمی برگزار شد .
مهندس علی آبادی در ابتدای این جلسه ضمن خوشامدگویی به اصحاب رسانه گفت: ورزش یک مجموعه ای است که قهرمانان نتیجه نهایی آن هستند. قهرمانان المپیک حاصل تلاش یک جمعند. ورزش به عنوان یک کارخانه صنعتی  امروزه در گردش مالی دنیا  نقش دارد ودر اشتغال، تولید و لوازم ورزشی به صورت گسترده نقش ایفا می کند. تبلیغات یک یار و همراه  همیشگی ورزش در صحنه های بین المللی است .ورزش فقط مختص حضور فیزیکی وابسته به جوانان نیست بلکه به کل جامعه و آحاد مردم وابسته است.
علی آبادی در ادامه در خصوص برخورداری کمیته ملی المپیک از حضور حامیان مالی تیم های ملی گفت:کمیته ملی المپیک تا پیش از این  از وجود هیچ حامی برای تیم های اعزامی خود استفاده نکرده بود و این یک نقص در ورزش ما به حساب می آمد. ما از دوسال قبل با استفاده از اسپانسر در  بازیهای آسیایی به این نتیجه رسیدیم که می توان از حضور حامیان تیم های ملی در رقابت های مختلف و همچنین رقابت های المپیک 2012 لندن استفاده کرد. در نتیجه با مذاکرات یکساله و بررسی های  انجام شده با عوامل شرکت ایرنسل به این نتیجه رسیدیم که با این شرکت توافقنامه ای را در جهت حمایت تیم های اعزامی به المپیک لندن امضا کنیم .
علی آبادی در پاسخ به میزان مبلغ قرارداد بین ایرانسل و کمیته مکلی المپیک گفت: طی این توافقنامه مبلغ یک میلیاردو سیصد و پنجاه میلیون تومان از طرف شرکت ایرانسل برای حمایت تیم های اعزامی به رقابت های المپیک به کمیته ملی المپیک پرداخت شود که تا هم اکنون 80 درصد آن دریافت شده است و این اتفاق برای اولین بار در ورزش کشور و بالاتر از حد انتظار ما بوده است.
همچنین در پاسخ به مفاد قرارداد با این شرکت گفت: ما در قراردادی که با ایرانسل داریم در ده تا دوازده مورد به تفاهم رسیدیم. ما در سایت کمیته ملی المپیک از لوگوی ایرانسل استفاده خواهیم کرد. در ماهنامه ای که تا  پایان بازی ها به چاپ خواهد رسید از این لوگو استفاده می کنیم. مراسم افتتاحیه  و اختتامیه نیز با حضور ایرانسل خواهد بود. در نامه های اداری مربوط به این بازی ها لوگو این شرکت درج خواهد شد.همچنین توافق کردیم تا پایان المپیک در تبلیغات تلویزیونی ایرانسل خود را به عنوان حامی کاروان المپیک لندن اعلام نماید.
علی آبادی در خصوص سهمیه های کسب شده رقابت های لندن گفت: تا هم اکنون ما 35 سهمیه را توسط ورزشکاران خود کسب نمودیم که در ادامه نیزتیم والیبال کشورمان تا اردیبهشت ماه و همچنین کشتی نیز در هفت وزن امید کسب سهمیه را نیز خواهند داشت. همچنین در رشته های  بوکس، دو و میدانی، دوچرخه سواری و تیراندازی نیز ما به کسب سهمیه امیدوار خواهیم بود.
در نتیجه با پیش بینی های انجام شده و با توجه به کسب سهمیه ورزشکاران تا زمان برگزاری المپیک امید است که کاروان اعزامی کشورمان با حضور 60 ورزشکار بزرگ ترین کاروان اعزامی به رقابت های المپیک را داشته باشیم.
علیرضا دزفولی مدیرعامل شرکت ایرانسل در خصوص حمایت ورزشکاران رقابت های بین المللی گفت: ما از ابتدای کار خود به حوزه ورزش پرداختیم که میتوان از حمایت های ایرانسل از لیگ برتر فوتبال  کشورمان نام برد. ایرانسل تلاش خواهد کرد ضمن اعلام نتایج به گروه مخاطبان خود در زمان برگزاری رقابت ها شور و نشاط را در بین مشترکین جوان خود ایجاد نماید.
لازم به ذکر است در این مراسم که توافقنامه همکاری بین کمیته ملی المپیک و شرکت ایرانسل دراین مراسم به امضای مهندس علی آبادی رییس کمیته ملی المپیک و علیرضا دزفولی مدیر عامل شرکت ایرانسل رسید.
گفتنی است که در پایان این مراسم از محمد نصیری و عبداله موحد قهرمانان المپیک تجلیل به عمل آمد .
۲۳ بهمن ۱۳۹۰ ۱۴:۰۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید