در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز شد : دوره ماساژ مقدماتی کلاسیک

در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز شد :  دوره ماساژ مقدماتی کلاسیک
دوره ماساژمقدماتی کلاسیک در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، این دوره با حضور مهندس شاهرخ شهنازی رییس آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک، مهران سررشته معاونت اجرایی آکادمی و محمدضا شریف مدیر مرکز پزشکی ورزشی آکادمی و با حضور 20 نفر  از شرکت کنندگان افتتاح شد.
شاهرخ شهنازی رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در ابتدای این مراسم ضمن خوشامدگویی به شرکت کنندگان در خصوص برگزاری این دوره ها گفت: آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک با حضور سید امیر حسینی تاسیس و بالنده شد و با زحمات چهارساله دکتر مهرزاد حمیدی به عنوان یکی از موثرترین و اساسی ترین مجموعه های ورزشی فعالیت خود را در خصوص آموزش و ارتقاء ورزش ادامه داده است.
رئیس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در پایان درپاسخ به سوالات شرکت کنندگان در خصوص گواهی شرکت در این دوره گفت: شرکت کنندگان در پایان این دوره گواهی شرکت معتبری را به دوزبان فارسی و لاتین از طرف کمیته ملی المپیک و آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک دریافت خواهند نمود.
وی ادامه داد: ما امیدواریم بتوانیم از همکاری نفرات برتر این دوره ها در برگزاری کلاس های آتی استفاده نماییم.
بازنگری و مرور کلی ماساژ مقدماتی، تئوری و تاریخچه ماساژورزشی، اصول و مبانی کلیات و تعاریف، ماساژ قبل و حین فصل مسابقات، مبانی تغذیه ورزشی، مبانی علم تمرین، ماساژ درعلم تمرین و ماساژ و روانشناسی ورزشی از جمله مباحثی است که تدریس می شود.
دکتر بهنام قاسمی، دکتر محمد فرامرزی و دکتر بهروز گل محمدی از جمله اساتید این کلاس می باشند.
گفتنی است که دوره ماساژ مقدماتی کلاسیک از امروز 8 بهمن ماه تا تاریخ 13 بهمن ماه در دو بخش تئوری و عملی در آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک برگزار خواهد شد.
۸ بهمن ۱۳۹۰ ۱۱:۴۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید