کارگاه معرفی و کاربرد فیزیوتراپی در ورزش برگزار می شود

نظر به نیاز و درخواست ورزشکاران، مربیان و دانشجویان تربیت بدنی و فیزیوتراپی، مرکز پزشکی ورزشی آکادمی اقدام به برگزاری دوره آموزشی معرفی و کاربرد فیزیوتراپی در ورزش نموده است.
با توجه به نقش و اهمیت درمان های فیزیو تراپی و توانبخشی در درمان ضایعات ورزشی ورزشکاران، به نظر می رسد آموزش نقش این درمان ها و چگونگی هدایت ورزشکاران در برخورداری از این درمان ها و آموزش این روش های درمانی برای جامعه ورزش از اهمیت خاصی برخوردار است. لذا مرکز پزشکی ورزشی با رویکرد آموزشی خود، رسالت خود دانسته تا نسبت به برگزاری دوره آموزشی "معرفی  وکاربرد فیزیوتراپی در ورزش" اقدام نماید.
این دوره در تاریخ چهارشنبه 26 بهمن ماه از ساعت 9 الی 16 در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار خواهد گردید.
ورزشکاران حرفه ای با ارائه معرفی نامه از فدراسیون، مربیان، سرپرستان، دانشجویان تربیت بدنی و دانشجویان و فارغ التحصیلان گروه پزشکی به عنوان مخاطبین دوره معرفی شده اند که می توانند با واریز مبلغ 500/000 ریال به شماره حساب 86/67394928 بانک ملت شعبه دولت به نام کمیته ملی المپیک نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.
همچنین تکمیل و ارسال فرم ثبت نام به آدرس ایمیل reg@olympicacademy.ir و ارائه 2 قطعه عکس 4*3 از دیگر شرایط ثبت نام در دوره می باشد.
فرم ثبت نامفرم ثبت نام

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 26216195-021 تماس حاصل فرمایید.
به شرکت کنندگان، گواهی شرکت در دوره اعطاء خواهد گردید.
لطفاً از Mozilla Firefox  استفاده نمایید.
۸ بهمن ۱۳۹۰ ۱۰:۴۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید