آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک میزبان : اولین همایش ملی استعدادیابی ورزشی

آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک میزبان :  اولین همایش ملی استعدادیابی ورزشی
همایش ملی استعدادیابی با همکاری سازمان ورزش بسیج و پژوهشکده تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در حال برگزاری است.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک، این همایش با هدف کمک به افزایش شتاب جریان عملی ورزش کشور و ایجاد چرخه تولید علم و تبدیل به برنامه های عملیاتی در تاریخ 27 لغایت 28  مهرماه ، در سالن همایش های آکادمی ملی برگزار می شود.
گفتنی است که این همایش از صبح امروز با حضور سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، کاظم یزدانی رئیس سازمان ورزش بسیج، دکتر هنری معاون پژوهشکده تربیت بدنی و دبیر علمی همایش، مهندس شاهرخ شهنازی رییس آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک ، غلامرضا ابراهیمی دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک، اساتید و هیات علمی دانشگاه ها، پژوهشگران و دانشجویان علوم ورزشی آغاز شده است.
شایان ذکر است که از 100 مقاله ارائه شده تعداد 25 مقاله به صورت سخنرانی و 40 مقاله به صورت پوستر برای این همایش پذیرفته شده است.
در خلال این همایش دو کارگاه استعدادیابی و پیکر شناسی نیز برگزار خواهد شد.
حوزه های مدیریت ورزش، رفتار حرکتی، بیومکانیک و فن آوری، فیزیولوژی ورزشی و روانشناسی ورزشی مباحثی است که در این همایش توسط اساتید ارائه می شود.
در پایان به شرکت کنندگان در این همایش گواهی شرکت از طرف سازمان ورزش بسیج کشور و پژوهشکده تربیت بدنی وزارت علوم تحقیقات و فناوری ارائه خواهد شد.
۲۷ مهر ۱۳۹۰ ۱۳:۰۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید