جهت حضور قدرتمند در رقابتهای آسیایی و المپیک دانش آموزی : بانوان اسکی باز تست دادند

جهت حضور قدرتمند در رقابتهای آسیایی و المپیک دانش آموزی :  بانوان اسکی باز تست دادند
بانوان اسکی باز آماده رقابت های بین المللی می شوند
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک تیم ملی اسکی آلپاین در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان جهت حضور در رقابت های آسیایی و المپیک دانش آموزی در تست های مرکز سنجش آکادمی شرکت نمودند.
سمیرا زرگری مربی این تیم در خصوص برگزاری اردوی آمادگی این تیم گفت: اردوی این تیم از تیرماه آغاز شده و تا زمان برگزاری رقابت ها در شمشک ادامه خواهد داشت. افراد  دعوت شده به این اردو نفرات اول و دوم رقابت های قهرمانی کشور می باشند که از طرف هیات استان تهران معرفی شده اند.
زرگری در خصوص رقابت های آتی این تیم نیز گفت: نفرات منتخب تمرینات خود را تا اواخر سال دنبال خواهند نمود و در بهمن و اسفندماه راهی رقابت های آسیایی و المپیک دانش آموزی خواهند شد.
وی افزود :رقابت های آسیایی در تهران و رقابت های المپیک دانش آموزی در کشور ایتالیا برگزار خواهد شد
زرگری در پایان در خصوص کارنامه نتایج این تیم در رقابت های آسیایی گفت : بانوان اسکی باز کشورمان در رقابت های آسیایی که در سال 88 برگزار شد توانستند یک مدال طلا و یک نقره کسب نمایند و همچنین این اولین حضور اسکی بازان آلپاین در رقابت های المپیک دانش آموزی می باشد.
شایان ذکر است گل بانو ساوه شمشکی، زهرا ساوه شمشکی، پریسا ساوه شمشکی، مهسا ساوه شمشکی، زهرا علیزاده، ثمین علیزاده ، نغمه کیا دربند سری و سانیا ساوجی نفرات دعوت شده اسکی آلپاین کشورمان را در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان وجوانان تشکیل می دهند.
شایان ذکر است که سمیرا زرگری یکی از اعضای ملی پوش در رده سنی بزرگسالان می باشد که این تیم را در رقابت ها همراهی خواهد کرد.
۲۶ مهر ۱۳۹۰ ۱۱:۲۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید