شاهرخ شهنازی، رییس آکادمی المپیک و پارالمپیک شد

شاهرخ شهنازی، رییس آکادمی المپیک و پارالمپیک شد
طی حکمی از سوی مهندس علی آبادی؛ شهنازی رئیس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک شد
طی حکمی از سوی مهندس علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک، شاهرخ شهنازی به عنوان رییس جدید آکادمی المپیک و پارالمپیک انتخاب شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک ؛ در متن حکم مهندس علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک آمده است:

بسمه تعالی
جناب آقای مهندس شاهرخ شهنازی
با سلام و احترام؛

با عنایت به تجارب گرانبهای مدیریتی و توانمندیهای ارزشند علمی و تخصصی آن برادر گرامی و نظر به پیشنهاد اینجانب و تصویب در یکصدو هفتمین جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک مورخ 4/7/90 بدینوسیله جنابعالی را به عنوان رئیس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک منصوب می نمایم.
بدیهی است این مرکز علمی و فرهنگی که از اعتبار شایسته داخلی و بین المللی برخودار بوده و خدمات موثری را در عرصه ورزش ارائه نموده است جایگاه مناسبی برای تحقق بخش مهمی از توسعه علمی ورزش کشور محسوب می شود.
لذا شایسته است با جلب مشارکت تمام افراد و نهادهای موثر و با برنامه ریزی دقیق، زمینه ارائه خدمات بهتر علمی و فرهنگی را به قهرمانان، مربیان و دست اندارکان عرصه ورزش را با همکاری دبیر کل کمیته ملی المپیک فراهم آورده و در ارتقا جایگاه علمی و فرهنگی داخلی و بین المللی این مرکز تلاش شایسته داشته باشید.
 امیدوارم با هدایت جنابعالی و همکاری کلیه همکاران و حمایت وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران در این امر مهم موفق باشید . برای جنابعالی توفیق روز افزون الهی مسئلت می نمایم.
محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک

 شایان ذکر است مراسم تودیع و معارفه دکتر مهرزاد حمیدی  ومهندس شاهرخ شهنازی صبح روز سه شنبه 19 مهرماه و راس ساعت 9 صبح در سالن جلسات آکادمی کمیته ملی المپیک برگزار خواهد شد.
۱۸ مهر ۱۳۹۰ ۱۴:۳۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید