آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک ماساژور ورزشی تربیت می کند

آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک ماساژور ورزشی تربیت می کند
مرکز پزشکی ورزشی آکادمی دوره شش روزه ماساژ کلاسیک را برگزار می کند.
 به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک با توجه به نقش ماساژورهای ورزشی در همراهی و بودن کنار تیم های ملی و باشگاهی و کمک در به فعلیت رساندن توانمندی ‌های بدنی، تکنیکی و تاکتیکی ورزشکاران به ویژه در شرایط سخت مسابقات و با توجه به نیاز ورزش کشور به افراد متبحر در این حوزه، مرکز پزشکی ورزشی (واحد ماساژ و توانبخشی ) اقدام به برگزاری این دوره نموده است.
این دوره آموزشی از یکم مردادماه به مدت شش روز با حضور 50 نفر شرکت کننده در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می شود.
آناتومی انسانی (بافت و استخوان، عظله و عصب)، حرکت شناسی و ارتباط با ماساژ، عضله شناسی و ارتباط با ماساژ، ماساژ و ارتباط آن با ناهنجاری ها وبیماری ها ، تاریخچه ماساژ و اثرات آن بر اندام های بدن، ابزار و وسایل ماساژ و آموزش عملی ماساژ عناوینی است که در این دوره به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.
گفتنی است که شرکت کنندگان پس از گذراندن این دوره و شرکت در آزمون نهایی گواهینامه خود را دریافت خواهند نمود.
دکتر بهنام قاسمی، دکتر مسعود گلپایگانی، دکتر رامین بلوچی، دکتر محمد فرامرزی و دکتر بهروز گل محمدی مدرسین این دوره شش روزه می باشند.
شایان ذکر است که از شرایط حضور شرکت کنندگان در این دوره داشتن سابقه همکاری و ارائه معرفی نامه از فدراسیون های ورزشی یا اداره کل تربیت بدنی استان های کشور، داشتن مدرک تحصیلی حداقل کاردانی در رشته های تربیت بدنی، پزشکی و پیراپزشکی و یا سابقه فعالیت رسمی در حوزه ماساژ و شرکت در مصاحبه تخصصی  بوده است.
۲۹ تیر ۱۳۹۰ ۱۰:۵۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید