وزیرورزش و جوانان سودان : امیدواریم بتوانیم از تجارب آکادمی ملی المپیک استفاده کنیم/ وزیر ورزش و جوانان سودان از آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک بازدید کرد

وزیرورزش و جوانان سودان : امیدواریم بتوانیم از تجارب آکادمی ملی المپیک استفاده کنیم/ وزیر ورزش و جوانان سودان از آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک بازدید کرد
وزیر ورزش و جوانان کشور سودان و هیات همراه ظهر امروز از آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، محمد حاج ماجد سوار وزیر ورزش و جوانان سودان، سفیر سودان در تهران و هیات همراه قبل از بازدید از مراکز و بخشهای مختلف آکادمی با دکتر مهرزاد حمیدی رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک دیدار و گفتگو کرد.
در این نشست رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک ضمن خوشامدگویی در خصوص فعالیت های آکادمی گفت: آکادمی پل بین مراکز دانشگاهی و علمی و ورزش می باشد. ما مطالب علمی دانشگاه را در اینجا کاربردی می کنیم و این مطالب را در اختیار تیم های ملی و باشگاه های برتر قرار می دهیم.
وی ادامه داد: یکی از مراکز علمی ما مرکز سنجش و توسعه قابلیتهای جسمانی است. هر تیمی که قصد حضور در مسابقات را داشته باشد باید استادنداردهای این مرکز را کسب کند و از نظر توانمندیهای علمی مورد تایید این مرکز قرار بگیرد.
رییس آکادمی همچنین به معرفی بخشهای دیگر آکادمی شامل روانشناسی، پزشکی ورزشی و مدیریت ورزشی و فعالیت های آن ها پرداخت و در ادامه افزود: ما دورادور با ورزش کشور سودان آشنا هستیم . شیب پیشرفت ورزشی ورزشکاران شما در طی این سالها بسیار رشد خوبی داشته است.
محمد حاج ماجد سوار وزیر ورزش و جوانان سودان نیز پس از تماشای گوشه هایی از فیلم معرفی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک گفت: خدا را بسیار سپاسگزارم که این فرصت دست داد تا از تجارب کشور شما و این آکادمی اطلاع پیدا کنیم . با توجه به نمای بیرونی به این نتیجه می توان دست یافت که پشت این دیوار ها تجارب مهمی نهفته است .
وی ادامه داد: در دوران معاصر هر کشوری که قصد پیشرفت داشته باشد باید به ابزار علم و دانش مجهز شود.
وزیر ورزش و جوانان سودان افزود: ما امروز در سودان با حمایت کمیته بین المللی المپیک مرکز متعددی را در سراسر کشور سودان برای کشفت استعدادها و توانمندیها ایجاد کردیم و امیدواریم بتوانیم با هماهنگی و همکاری کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش بتوانیم از تجارب آکادمی استفاده کنیم.
محمد حاج ماجد سوار وزیر ورزش و جوانان سودان و هیات همراه در ادامه از مراکز و بخشهای مختلف آکادمی بویژه مرکز سنجش و توسعه قابلیتهای جسمانی بازدید کرد.
۲۵ خرداد ۱۳۹۰ ۰۸:۱۵
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید