Fitness cycling: programs for all levels, interests and distances/Dede Demet Barry, Michael Barry, Shannon Sovndal- Champaign: Human kinetics, 2006

آمادگی جسمانی برای دوچرخه سواری(برنامه ای برای انواع سطوح، علایق و مسافت ها)
نویسندگان:دد دیمیت باری، مایکل باری، دکتر شانون سوندال

آیا از این که مسیر همیشگی را با نتایج قبلی طی می کنید خسته شدید؟ با کتاب "آمادگی جسمانی برای دوچرخه سواری" می توانید از مرحله ی تمرین دوچرخه سواری به نتایج موفقیت آمیز برسید. اگر بخواهید زمان خود را کاهش دهید، برمسافت طی شده بیفزایید، سطح آمادگی جسمانی خود را ارتقاء بخشید ، با دردست داشتن 60 نوع تمرین و 13 برنامه تمرینی معتبر می توانید شرایط جسمانی و عملکرد خود را بهبود بخشید.
مایکل و دد دیمیت باری دوچرخه سواران کلاس جهانی با همکاری پزشک تمرین دکتر شانون سوندال، راهنمایی هایی لازم برای ارزیابی آمادگی جسمانی  دوچرخه سواری را به شما ارایه می دهند.
شما میتوانید  برنامه ی تمرین مناسب برای رسیدن به هدف هایتان را برگزینید. تمرین های متعددی شامل دوچرخه سواری استقامتی ، تمرین سرعت و دوچرخه سواری روی تپه ، تایم تریل و بخش های قدرتی و آستانه لاکتات، ارایه شده است. تمرین ها در چهار مرحله تقسیم شده ا ست و به شما کمک می کند که با در نظر گرفتن شرایط جسمانی خود ، مرحله مقدماتی را طی کرده و به شرایط ایده آل برسید.
روش های گرم کردن و سرد کردن بدن و رهنمود های آماده سازی، اطلاعات مورد نیاز شما را برای انجام تمرین های بیشتر ، و در زمان کوتاه تر و بهبود بخشیدن به آمادگی جسمانی تامین می کند.
دوچرخه سواری یکنواخت را متوقف کرده و هدفمند پا بزنید. اگر می خواهید تمرین ها را از پایه شروع کنید یا برای شرکت در یک مسابقه ی دوچرخه سواری آماده شوید، در هر صورت این کتاب هرنوع تمرین لازم را به شما معرفی می کند.

۱ آبان ۱۳۸۷ ۱۰:۲۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید