با حضور رئیس کمیته ملی المپیک؛ اولین دوره دانش‌پذیری در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک افتتاح می‌شود مدیر مرکز آموزش دانش پذیر: دور جدید دوره های دانش پذیر با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می شود

با حضور رئیس کمیته ملی المپیک؛ اولین دوره دانش‌پذیری در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک افتتاح می‌شود
مدیر مرکز آموزش دانش پذیر: دور جدید دوره های دانش پذیر با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار م
با آغاز اولین دوره دانش‌پذیری در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک از 18 مهرماه، مراسم افتتاحیه این دوره با حضور روسای کمیته و آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک دوم آبان ماه در سالن همایش‌های آکادمی ملی المپیک برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، محمد پور کیانی - مدیر مرکز آموزش دانش پذیر آکادمی ملی المپیک -  با اعلام این خبر اظهارکرد: در اولین دوره دانش‌پذیری، پذیرفته‌شدگان در آزمون تئوری، طی دو روز در آزمون مصاحبه ورودی شرکت کردند و سرانجام نزدیک به 90 دانش‌پذیر برای حضور در سه دوره تربیت مربی تغذیه ورزشی، تربیت مربی بدنساز و تربیت مدیر رویدادهای ورزشی ملی و بین المللی پذیرفته شدند.
وی با بیان اینکه تمامی شرکت کنندگان در این دوره از سوی فدارسیونهای ورزشی معرفی شده‌اند، افزود: دانش‌پذیران طبق برنامه‌ از قبل اعلام شده، از روز 18 مهرماه کلاس‌های خود را آغاز کرده و مدت این دوره تا پایان بهمن ماه به طول می‌انجامد. همچنین پس از پایان این دوره مدرک رسمی آکادمی ملی المپیک به دانش پذیران اهدا خواهد شد.
پورکیانی با بیان اینکه دومین دوره دانش‌پذیری با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار خواهد شد، گفت: در این راستا تفاهم نامه‌ای با دانشگاه جامع علمی کاربردی امضا کرده‌ایم. از بهمن ماه امسال دوره دانش پذیری با همکاری این دانشگاه برگزار می‌شود.
گفتنی است طی مراسمی که در اسفندماه برگزار می‌شود از برترین دانش‌آموخته‌گان تقدیر به عمل خواهد آمد. این در حالی است که در ادامه این ترم دوره‌های جدید آکادمی ملی المپیک آغاز به کار خواهد کرد. 
لازم به ذکر است مراسم افتتاحیه این دوره با حضور بیش از 100 نفر از دانشجویان و دکتر رضا قراخانلو رییس کمیته ملی المپیک و دکتر مهرزاد حمیدی رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می شود.
۳۰ مهر ۱۳۸۷ ۱۱:۲۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید