با حضور شخصیتهای سیاسی و ورزشی : مراسم اختتامیه مسابقات دیپلماتها برگزار می شود

با حضور شخصیتهای سیاسی و ورزشی :  مراسم اختتامیه مسابقات دیپلماتها برگزار می شود
مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال دیپلماتها (جام فجر) روز شنبه 21 اسفندماه با اعطاء هدایایی به تیمهای برتر و پیشکسوتان ورزشی برگزار می شود .

به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک، پس از برگزاری مسابقات رده بندی و فینال مراسم اعطاء جوایز به تیمهای اول تا سوم و تقدیر از ورزشکاران شرکت کننده، پیشکسوتان ورزشی و مسئولین برگزاری مسابقات با حضور شخصیتهای سیاسی و ورزشی کشور، سفرای کشورهای خارجی شرکت کننده برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است مسابقات رده بندی بین تیم های کمیته ملی المپیک و سودان و فینال بین تیمهای تاجیکستان و وزارت امور خارجه برگزار می گردد.
گفتنی است این دوره از مسابقات که با استقبال چشمگیر سفارتخانه ها روبرو شد با هدف ایجاد تعامل و مودت هرچه بیشتر بین دیپلمات ها از سوی وزارت امور خارجه و با همکاری کمیته ملی المپیک و آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار گردید.
ترکیه، ژاپن، اکوادور، روسیه، کره جنوبی، انگلیس، برزیل، اروگوئه، مکزیک، قزاقستان، اندونزی، تاجیکستان، سودان، ونزوئلا، کویت، عمان، امارات، عربستان و بحرین از جمله کشورهایی بودند که دیپلمات های آنها در این مسابقات شرکت کردند.

مسابقات رده بندی و  فینال به ترتیب ساعت  16 و 17 در سالن شماره 3  و مراسم اختتاحیه ساعت 18 بعد از ظهر امروز شنبه 21 اسفندماه در سالن همایش های آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می شود.
لذا بدینوسیله از آن رسانه محترم خواهشمند است نسبت به پوشش خبری این مراسم در آن رسانه وزین اقدام لازم مبذول فرمایید.

۲۱ اسفند ۱۳۸۹ ۱۰:۰۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید